Dirbtuvės

VAIKŲ PINIGINIAI REIKALAI

Edukacinės dirbtuvės: praktikos, instrukcijos, įrankiai, žinios, kad vaikai sklandžiai pasiektų savo finansinę gerovę.

Vaikų ateities pasisekimus, laimės ir laisvės galimybes nulems dabar suformuotos nuostatos, priimti sprendimai ir atlikti veiksmai.

Pagal žydų filosofiją – turtingas žmogus – lygu – nepriklausomas žmogus. Taigi ir mes turėtume vadovautis šia nuostata, augti kartu ir tobulėti su vaikais, kad laisvas pasirinkimas ir atsakingas elgesys su pinigais jiems būtų norma.

Jei norime padėti savo vaikams išvengti klaidų, neteisingų patirčių, linkime jiems gyventi finansiškai sklandų gyvenimą, pirmiausia turim patys stiprinti finansines žinias, patikrinti mitus ir atrasti tiesas apie pinigus bei jau nuo pat mažens savo atžalas mokyti esminių dalykų apie asmeninių finansų valdymą.

Esu lektorė-praktikė, ne tik vedanti seminarus tėvams apie tai, kaip mokyti vaikus apie pinigus, bet ir pati besimokanti, lydinti savo ugdytinius (mokinius ir studentus) per patirtis.
Nuo 2018 metų konsultuoju šeimas asmeninių finansų valdymo temomis. Kartu su vyru auginam du paauglius sūnus, kurių pagalba nuolat tikrinuosi savo gebėjimus, kompetencijas, kantrybę ir humorą.
Tad viską, ką aptarsime su tėvais ir vaikais, žinau ne tik iš profesinio (pedagoginio bei asmeninių finansų srities) išsilavinimo, tačiau ir asmeninės patirties.

Tėvų bei mokytojų susitikimų tikslas – susipažinti, sugriauti mitus apie finansus, kartu nusimatyti finansinio ugdymo instrukcijas savo vaikams, išsigryninti lūkesčius dėl vaikų edukacijų.

Vaikų dirbtuvių tikslas – žaismingai, įtraukiančiai, per patyrimus parodyti, kad pinigai uždirbami kuriant vertę bei suteikti vaikams galimybes perprasti savo finansinės sėkmės formules, sužinoti atlygio perspektyvas, pažinti pinigų valdymo dėsnius ir atrasti, kaip jie gali daryti įtaką savo ateičiai.

Kokias temas aptariame su tėveliai ir mokytojais:

  • KARTU griaunam mitus, kodėl svarbu kalbėtis su vaikais apie pinigus, kas būna, kai kalbame ir kas
    būna, kai nekalbame;
  • Apsibrėžiame finansinių vertybes: kokios yra pagrindinės finansinės nuostatos, kaip galima jas perteikti vaikams.
  • Aptariame vaikų grupes pagal amžių, kokius gebėjimus (pinigų tema) derėtų kiekviename amžiaus tarpsnyje ugdyti.
  • Pasiruošiame pokalbiui su vaikais apie pinigus: kas, kada, ką, kaip ir kodėl?
  • Planuojame, kaip įgalinti vaikus norėti taupyti, o ne priversti juos taupyti.
  • Išsigryniname, kokios kišenpinigių davimo vaikui taisyklės.
  • Analizuojame, kaip biudžetavimas gali padėti vaikams įvykdyti savo įsipareigojimus ir svajones, o ne priversti juos jaustis suvaržytais.
  • Diskutuojame apie sėkmę ir klaidas, kaip, kada reikėtų leisti vaikams klysti, kaip atrasti balansą tarp laisvės ir kontrolės vaikui tvarkant savo pinigus.

Susitikimas su atžalomis gali būti sudarytas iš kelių, kaip pavyzdžiui:
1. SĖKMĖS ISTORIJOS: SUSIPAŽINIMUI, ĮKVĖPIMUI, VEIKIMUI
2. ELGESYS SU PINIGAIS IR BIUDŽETAVIMO PRASMĖ
3. TAUPYMAS, INVESTAVIMAS, SVAJONĖS IR TROŠKIMAI


Dėl susitikimų ir dirbtuvių suderinimo, laiko, trukmės, kainos su norimais įrankiais (knygele, svajojimo lapais ar biudžetavimo lentelėmis), susisiekime telefonu: +37065050207